domingo, 17 de abril de 2016

A CURACIÓN DE CONTIDOS: DEFINICIÓN, FASES E FERRAMENTAS

Imos descubrir que é a curación de contidos. Para entendelo mellor imos estructuralo en varias partes. 


QUE É ISO DA CURACIÓN DE CONTIDOS? 


A curación de contidos consiste en buscar, atopar e seleccionar os contidos e información relevantes para distribuílos de xeito segmentado nunha organización ou colectivo.
A curación de contidos enmárcase nunha estratexia de aportar valor separando o gran da palla no que se coñece como fluxo da información ou infoxicación. O sentido detrás de todo iso reside en mellorar a capacidade de asimilación de información por parte das empresas e evitar a saturación por exceso de información.

O obxectivo é filtrar os contidos a través dun proceso sistemático e máis ou menos automatizado que aforre tempo e facilite a toma de decisións. 
Curar contidos supón manter un esforzo de busca sistemático mantido no tempo e centrado nun tema ou varios temas de relevancia para a organización ou persoa
A idea é máis ben crear un sistema que recompila e almacene información non efímera sobre un tema. É importante que a información teña validez no tempo e non caduque como ocorre con moita da información dos medios de comunicación

En conclusión, curar contidos é filtrar información con un obxectivo claro e ben definido
FASES DO PROCESO DE CURACIÓN DE CONTIDOS 

  1. Agregación: consiste en reunir a información máis relevante sobre un tema específico nunha mesma localización. Esta localización é o que chamamos repositorios. Por exemplo: “evernote”, “inteligent watcher”
  2. Destilación: trátase de filtrar os contidos e ir aplicando a técnica do embudo de información para realizar un formato máis sinxelo, onde soamente as ideas máis importantes son compartidas
  3. Elevación: é a maneira na que a curación de contidos identifica tendencias en pequeñas pezas de información compartidas online
  4. Mashup: consiste na mestura de contidos curados para crear un novo punto de vista. É a base do proceso creativo e indispensable para a innovación
  5. Cronoloxía: búscase establecer relacións causa-efecto. Reúnese información histórica organizada sobre a base de tempo para mostrar a evolución dun tema en particular e expóñense as relación causa efecto para identificar patróns xerando alertas temperás.


As fases 1 e 2 céntranse na produtividade e eficiencia do tratamento de información. Son os elementos básicos da curación de contidos. Os puntos 3,4 e 5 responden a obxectivos máis elevados pero vitais para as empresas
O punto 3 supón a análise intelixente dos datos aportados pola información. É o que se chama intelixencia competitiva/mercado e focalízase en tomar decisións.
O punto 4 é o punto de partida para aqueles que queiran innovar e o punto 5 supón a versión máis avanzada da curación de contidos: a alerta temperá que permite xerar máis ventas e adiantar acontecementos


FERRAMENTAS
  • Ready4Social: permite xestionar as publicacións das túas redes sociais seleccionando unicamente a keyword a traballar. Tamén poden extraerse contidos novidosos importando a feed de calquera blog que te chame a atención
  • Paper.li: selecciona automaticamente os contidos coas palabras clave que selecciones e crea facilmente unha publicación dixital que se difundirá a través das redes sociais
  • Symbaloo: organiza todos os teus contidos online dunha maneira fácil para navegar por internet
  • Scoop: é unha ferramenta para reunir información, mostrala e compartila en internet. Tamén no ámbito educativa estase utilizando o termo curación de contidos para facer referencia á tarefa de buscar fontes de información confiables, filtralas e difundilas.
  • Pinterest: permite a creación de taboleiros sobre temas específicos. A estes taboleiros pódenselle ir incorporando todo tipo de imaxes, vídeos, denominados pins que enlazan coa URL e unha imaxe.
  • Buffer: é unha excelente aplicación para compartir mensaxes dende aplicación como Flipboard, Evernote ou TweetDeck, entre outros.
  • Feedly: é moi fácil de manexar. Soamente tes que ir engadindo aqueles blogs ou webs que che interesen, e despois directamente móstrache día a día as publicacións deses blogs. Podes organizar o contidos por carpetas 





No hay comentarios:

Publicar un comentario